maanantai 17. kesäkuuta 2013

Wedding Haze & ATCs

17.6.1995
Today is 18th anniversary of our wedding day.
Time flies when you having fun...?
Tänään meillä on 18 v. hääpäivä!
Tuntuu uskomattomalta tämä nopea ajan kuluminen.
23 v. yhdessä, 22 v. kihloissa, 20 v. asuttu saman katon alla ja lapset täyttävät heinäkuussa jo 14 v. ja 11 v. !
Monta vuotta työtä ja taistelua, vastoinkäymisiä ja väärinymmärryksiä, ilon, onnen ja surun hetkiä...eipä ole ollut yksitoikkoista...

Nyt yksi kummitytöistäni suunnittelee omia häitään ja kummitätikin on jo pienessä häähumussa.
Kiitos aviomiehelleni näistä vuosista - ilman sinun "sinnikkyyttäsi" ei varmaan oltaisi nyt tässä...

Vuodet eivät ole menneet jättämättä jälkiään. Ollemme muuttuneet monella tapaa, mutta perusasiat on ilmeisesti vielä ennallaan. Asumme tällä rintamiestalo-alueella ja henki on meilläkin sama...kaveria ei jätetä tuli mitä tuli...? Toivotaan parasta. Häälaulumme "What a Wonderful World" sanoin toivon kaikille paljon hyvää ja kaunista!

Mom & Dad


What A Wonderful World

I see trees of green..... red roses too
I see em bloom.... for me and for you
And I think to myself.... what a wonderful world.

I see skies of blue..... clouds of white
Bright blessed days.... dark sacred nights
And I think to myself.....what a wonderful world.

The colors of a rainbow.....so pretty.....in the sky
Are also on the faces.....of people....going by
I see friends shaking hands.....sayin....How do you do
They're really sayin...... I love you.

I hear babies cry...... I watch them grow
They'll learn much more.....than I'll never know
And I think to myself .....what a wonderful world

The colors of a rainbow.....so pretty ..in the sky
Are there on the faces.....of people ..going by
I see friends shaking hands.....sayin.. How do you do
They're really sayin...(I ....love....you).

I hear babies cry...... I watch them grow
(you know their gonna learn
A whole lot more than I'll never know)
And I think to myself .....what a wonderful world
Yes I think to myself .......what a wonderful world.

Songwriters: GEORGE DAVID WEISS, GEORGE DOUGLAS, BOB THIELE

2 kommenttia:

Paljon kiitoksia kommentistasi