perjantai 18. lokakuuta 2013

Jouluhullu - Crazy about Christmas

 Nuorimmaisen tyttären ja hänen ystävänsä tänään tekemää piparitaidetta.

Tunnustan olen niitä... niitä ärsyttäviä Jouluhulluja. Hei olen Nannukka ja olen Jouluihminen. Tänään on 67 päivää Jouluun - 67 days until Christmas. 10 viikonloppua. 10 viikonloppua aikaa nauttia ja valmistella ja odottaa... Tänä vuonna en stressaa vaan nautin, ihan varmasti. Aloitan ajoissa, suunnittelen, askartelen, leivon, nautin... Tänä vuonna Joulu ei yllätä minua "housut kintuissa"! Olen hankkinut jo kaikki tarvittavat askartelutarvikkeet Joulukortteihin ja aion aloittaa ajoissa, ihan pian... Jos ne tänä vuonna pääsisivät jo postiin saakka. En ole niitä jotka valmistavat sen seitsemän sorttia (kun niin on aina ollut), en ole niitä jotka siivoavat kodin lattiasta kattoon, en ole niitä joiden koti pursuaa ylen määrin Joulurekvisiittaa, en ole niitä joiden piha loistaa sateenkaaren väreissä jouluvaloa, en ole niitä jotka ravaavat kaupoissa ostamassa lahjoja serkun kummin kaimalle ja Tyyne-tädille. Olen niitä jotka leipovat muutaman piparin, joulutortun ja kakun, ostaa Lapsille Yhdet lahjat, sammuttaa valot ja sytyttää kynttilät sisälle sekä lyhdyt pihalle, kuuntelee Joululauluja (niitä perinteisiä suomalaisia - hartaita & kauniita) ja nauttii. Pidän siitä että perheellä on aikaa olla yhdessä. Pidän Hiljaisuudesta ja Rauhasta.  Kerrankin tämä Kiireinen Maailma edes hetkeksi melkein pysähtyy. Kunhan selvitään näistä enemmän ja vähemmän raskaista syksytalviviikoista.
Kotiseudulleni on kuulemma satanut jo ensilumi... Peace and Love!
Pläkkilyhtyni http://www.loftet.fi/taito-shop-loftet/plakkilyhdyt/
Martta Wendelin, Kotiliesi No: 22, 1943

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Paljon kiitoksia kommentistasi